DUNEA organizira info radionicu za natječaj 'Zaželi-program zapošljavanja žena – faza II'

zazeli

Regionalna agencija DUNEA organizira informativno radionicu za javnopravna tijela s područja Dubrovačko-neretvanske županije na kojoj će biti predstavljen natječaj “Zaželi – program zapošljavanja žena – faza II”.

Radionica se organizira u sklopu provedbe projekta 'Znanjem do EU fondova', a održat će se 9. lipnja (utorak) u prostorijama Općine Župa Dubrovačka, na adresi Vukovarska 48, Srebreno, s početkom u 10 sati.

“Zaželi – program zapošljavanja žena – faza II” nastavak je prethodnog poziva namijenjenog zapošljavanju žena starijih od 50 godina koje će unaprijediti svoj radni potencijal i nakon završetka projekta, te će povećati razinu kvalitete života starijih i nemoćnih u svojoj zajednici. Za drugu fazu natječaja predviđeno je 300 milijuna kuna, a omogućit će pripadnicima ciljanih skupina pomoć za uključivanje na tržište rada na 12 mjeseci kroz programe zapošljavanja u lokalnoj zajednici, dok je u završnoj fazi predviđeno obrazovanje i osposobljavanje zaposlenih žena. 

Tekst natječaja i svu popratnu dokumentaciju možete pronaći na ovom linku.

Molimo svoj dolazak potvrdite najkasnije do 8. lipnja (ponedjeljak) do 12 sati na e- mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

logotipi vidljivost

'Organizacija informativne radionice je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, iz Europskog fonda za regionalni razvoj'.

Sadržaj ove stranice isključiva je odgovornost Regionalne agencije DUNEA.

Članak je objavljen u sklopu provedbe aktivnosti promidžba i vidljivost projekta 'Znanjem do EU fondova'.

Kontaktirajte nas

  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  +385 20 312 714
  +385 20 312 715
  Branitelja Dubrovnika 41,
     20000 Dubrovnik
Obavještavamo Vas kako ova stranica koristi kolačiće (cookies) u svrhu funkcionalnosti naše web stranice, kvalitetnijeg postavljanja našeg sustava i bolje prezentacije.