Poziv na Implementacijsku radionicu Programa prekogranične suradnje Italija – Hrvatska

Laptopi i ruke u kadru, prikaz poslovne atmosfere i rada

Regionalna razvojna agencija Dubrovačko-neretvanske županije – DUNEA poziva predstavnike zainteresiranih javnopravnih tijela s područja DNŽ na sudjelovanje u 'Implementacijskoj radionici Programa prekogranične suradnje INTERREG V-A Italija – Hrvatska 2014. – 2020.'.

Cilj radionice je upoznati sudionike s pravilima izvještavanja, najčešćim nepravilnostima u provedbi projekta, procedurama podnošenja Izvještaja o napretku te uputama za rad u SIU sustavu. Informativni dan će se održati u dva termina, 30.rujna i 6.listopada u trajanju od 9:00 do 11:00 sati u hotelu Adria, na adresi Radnička ul. 46. 

Zbog organizacijskih razloga, molimo da svoje sudjelovanje potvrdite putem e-maila na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., a najkasnije do ponedjeljka, 28.rujna 2020. godine. 

Informativni dan organizira se u sklopu projekta 'Znanjem do EU fondova' kojim Regionalna agencija DUNEA pruža potporu jedinicama lokalne i područne samouprave i ostalim javno-pravnim tijelima s područja Dubrovačko-neretvanske županije u pripremi i provedbi projekata sufinanciranih iz EU fondova. Projekt je ugovoren kroz Operativni program konkurentnost i kohezija. Ukupna vrijednost projekta je 16.987.378,29 kuna, a iz Europskog fonda za regionalni razvoj osigurano je 14.439.271,51 kuna.

Logotip europskih strukturnih fondova, zastava Europske unije

Sadržaj ove stranice isključiva je odgovornost Regionalne agencije DUNEA.

Članak je objavljen u sklopu provedbe aktivnosti promidbže projekta 'Znanjem do EU fondova'

Kontaktirajte nas

  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
  +385 20 312 714
  +385 20 312 715
  Branitelja Dubrovnika 41,
     20000 Dubrovnik
Obavještavamo Vas kako ova stranica koristi kolačiće (cookies) u svrhu funkcionalnosti naše web stranice, kvalitetnijeg postavljanja našeg sustava i bolje prezentacije.